Monday, February 14, 2011

My Class

My name is Tatyana. I am from Russia. I speak Russian. There are 3 people in my family. My favorite food is Pelmene. My favorite color is red. Xenglee is from Laos. She speaks Hmong. There are 7 people in her family. Her favorite food is eggs. Her favorite color is pink. Awien is from Sudan. She speaks Dinka. There are 3 people in her family. Her favorite food is fish. Her favorite color is white. Aksana is from Belarus. She speaks Russian. There are 4 people in her family. Her favorite food is chicken. Her favorite color is green. Luciano is from Mexico. He speaks Spanish. There are 4 people in his family. His favorite food is rice. His favorite color is blue. Bertha is from Mexico. She speaks Spanish. There are 9 people in her family. Her favorite food is meat. Her favorite color is blue.

Tatyana

No comments: